https://malomdulovillapark.hu/








Az eladók többsége úgy gondolja, hogy nem kell nagy hangsúlyt fektetni a hirdetésre. Szerepeljen benne az ár, a méret, az elhelyezkedés és kész is, jöhetnek a vevők. Jönnének, ha felkeltette volna a figyelmüket ez a néhány sor, de nem ez a jellemző. Ha szeretné, hogy az ön hirdetése elősegítse az ingatlan gyorsabb értékesítését, akkor az alábbi tippek önnek szólnak.

1. Kerülni kell az unalmas, szürke címeket!

A tökéletes címhez először a célközönséget kell meghatározni. Ez azt jelenti, hogy tudnia kell, kinek szeretné eladni az ingatlant. Például az egyetemek közelében lévő garzon tökéletes a diákoknak, míg a bulinegyedben található kislakás kiváló választás lehet a befektetők számára. Ha megvan a célközönség, akkor őket kell megszólítani. Érdemes már a címben kiemelni az ingatlan legfontosabb előnyét, mely lehet akár a biztonságos környék vagy éppen a Dunára néző ablakok.

2. A leírás minden fontos információt tartalmazzon!

A leírás legyen jól olvasható és tagolt, tartalmazza többek között az elhelyezkedést, a szobák számát, a hasznos alapterületet, valamint az extrákat. A bemutatást úgy kell megírni, hogy az érdeklődő bele tudja magát képzelni az ingatlanba, szinte lássa ahogy a napfényes konyhában a reggelijét készíti vagy a csendes nappaliban a kedvenc könyvét lapozgatja. Mindemellett érdemes a szövegben három-négy vevőcsalogató szót elrejteni. Milyenek a vevőcsalogató szavak? Ide sorolható például a zöldövezet, a nyüzsgés, a csend, a csendes, a nyugodt, a napfényes, a barátságos és a tágas szavak. Például a „van egy nagy nappali” sor bátran lecserélhető a következőre „a tágas nappali tökéletes helyszíne lehet a baráti összejöveteleknek”. Jól látszik, hogy egy kis egyediséggel könnyen emlékezetessé tehető a leírás.

3. Kizárólag minőségi képek kerüljenek a hirdetésbe!

Mire kell pontosan figyelni? A rendezetlenség és a kosz visszataszító, szóval a rendre, tisztaságra nagy hangsúlyt kell fektetni és a felesleges bútorokat, illetve a személyes tárgyakat el kell távolítani a helyiségekből. A családtagoknak és a háziállatoknak sincs helye a képeken, szóval véletlenül se örökítse meg a nappali fotózása közben a zsírkrétával falat dekoráló gyermeket, se a fotelt szétszedő kiskutyát. Mindemellett a technikai részre is figyelni kell, mivel a minőségi képekhez fontos a megfelelő felbontás, fényviszony és szög kiválasztása. A vakut javasolt kikapcsolni, különben a fénye visszatükröződik a bútorokon, illetve érdemes természetes fénynél készíteni a képeket, hiszen minél világosabb a fotó, annál tágasabbnak tűnik az ingatlan. A helyiségeket mindig az ajtóból a szobába nézve kell fotózni, a külső homlokzatot pedig oldalsó szögből. A szép, igényesen elkészített képek, biztos előnyt jelentenek a hirdetések között.

 4. A méretarányos alaprajz kötelező eleme a hirdetésnek!

A méretarányos alaprajznak köszönhetően az érdeklődő könnyedén el tudja képzelni az ingatlan elrendezését, nem kell a képek alapján találgatnia. Érdemes feltüntetni az ajtókat, az ablakokat, az erkélyt, a galériát, illetve megnevezni a helyiségeket. Alaprajz készítéséhez jó néhány ingyenes program érhető el a neten, melyeket bátran lehet használni.

5. Ne maradjon el az ellenőrzés!

Ha elkészült a tökéletes hirdetés, akkor érdemes egyszer-kétszer elolvasni. Az ellenőrzés nem csak a helyesírási hibák javítása és az esetleges információhiány pótlása miatt fontos. Hiszen elég egy elütés a telefonszámban és nem tudják önt elérni, illetve egy elgépelt vételár könnyen elveheti az érdeklődők kedvét.

A fenti tippeket érdemes figyelembe venni az ingatlanhirdetés készítésénél és időt szánni a tökéletes szöveg megírására, illetve a megfelelő képek és az alaprajz elkészítésére. Ha nincs energiája és ideje ezzel a kulcsfontosságú feladattal foglalkozni, de szeretné, hogy az ön hirdetése kitűnjön a többi közül, akkor kérje ingatlanközvetítő segítségét.

Ha profi és megbízható szakembert keres, forduljon hozzám bizalommal!

Molnár Adrienne
ingatlan közvetítő